تو این سن اونگه و اقا و دد میگن فقط با یه سری اواها
پسرمنم اواسازی میکنه . مثلا تو گریه میگه نینه . یا گ میگه
اینا حرف نیست آواسازیه نه زود نیست که بچه ها منم میگفتن
ب ب و ماما هم تو گریه
بچه ی من از دو ماهگی گفت مامان هنوزم میگه هر وقت گشنه باشه میگه نان . اسم شیرخشکش😁
چی میگه مثلا
چی میگه ینی؟
ن حرف نمیزنه .خوبه ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.