۸ پاسخ

تو این سن اونگه و اقا و دد میگن فقط با یه سری اواها

پسرمنم اواسازی می‌کنه . مثلا تو گریه میگه نینه . یا گ میگه

اینا حرف نیست آواسازیه نه زود نیست که بچه ها منم میگفتن

ب ب و ماما هم تو گریه

بچه ی من از دو ماهگی گفت مامان هنوزم میگه هر وقت گشنه باشه میگه نان . اسم شیرخشکش😁

چی میگه مثلا

چی میگه ینی؟

ن حرف نمیزنه .خوبه ک

سوال های مرتبط

مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۷ ماهگی