بچه این پرانتزیه؟؟اطرافیان هی حرف میزنن

تصویر
۲۳ پاسخ

وای از این اطرافیان
کاش بمیرن

ن عزیزم پسر منم همینجوریه وایمیسته. کلا استخون پای بچه ها تا یکی و دوسالگی اینجوری هست . طبیعیه.

اطرافت بچه ندیدن تاحالا؟بچه همبینطورمیشه

کاش این اطرافیان ما کمتر حرف بزنن خستمون کردن همه بچه ها تا یک سالگی پاهاشون همینجوری میزارن

بد نیست اینجوری گرفتیش؟ پاهاش عادیه چرا اینجور میکنن بقیه خدایا

ن بابا پسر خالم دبیر ورزشه میگ تا ۵ سالگی نرم و منعطفن

تا ۲سالگی طبیعیه
ب حرفای چرت این و اون گوش نده

پسر منم همینه
خودشون خوب میشن عزیزم

همه‌ی بچه‌ها همینن. بایدد اینطوری باشن. امان از اطرافیان

۴ ماهشه 😵؟

همه بچه ها اینجوری هستن

دکترگرفت همه بچه اولش پرانتزی ان

عزیزم بخاطر پوشکه همه ی بچه ها همینجوری ان

این چه شلواریه خواهر بچه باید آزاد باشه پوشکش هست این شلوار تنگم پوشبدی خوب معلومه بد مشخص میشه

بچها همشون همینن

خب انقد شلوار تنگ و چسبون نپوش پاش ک دقت کنن‌.قد بکشه پاهاش خوب میشه

گلم پسر منم همینطوره گاهی پاهاشو رو همم میزاره و وایمیسع این لباس سایز چنده قلب من یه سایز ۵ سفارش دادم سفید همینو ولی بزرگه واسه ارشا فک کنم قالبش بزرگه

ن خواهر من از این بدتر بود الان 2سالشه صاف صاف

اطرافیان غلط میکنن خیلی هم درسته

نه عزیزم طبیعیه پسر منم اینطوری بود دکتر گفت درست میشه انحنا

وای نه هنوز کوچولوعه بعدم بخاطر پوشکش .. چزا اینجوری میگن به بچه هااا😭😩

نوزاد مگه مشخص میشه پاهاش پرانتزی عه بزن تو دهنشون وقتی عیب رو بچه میزارررننن

عزیزم تا ۲ سالگی طبیعیه.اطرافیا واسه خودشون میگن.دختر منم اینطوریه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۸ ماهگی