۵ پاسخ

اگ بخاد ترک بخوره هرچیم بزنی بی فایدس اون ب ژنت بستگی داره

اول بهت بگم که کلا ترک ها ژنتیکه اگر که میشد جلوشون گرفت الان هیچکس ترکی نداشت چون هزارمدل روغن و کرم ها تو داروخونه هست ولی خب شاید بتونه کمکی کم بهت بکنه

من از اول روغن نارگیل زدم بعدشم با آبرسان چرب کردم ترک‌نخورده

من کلی کرم و روغن زدم
اما هفته سوم هشت ماهگی هم رونم هم پهلوهام هم زیرشکمم یهو همه ترک خورد
ژنتیکه
مامانم یه دونه ترک نداره
اما خواهرام ترک‌خوردن

من روغن زیتون و بادام میزنم گاهی اوقات مرتب نمیزنم یادم میره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه خانوم مامان فاطمه خانوم ۸ ماهگی
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرهان مامان فرهان ۴ ماهگی