من تاب گرفتم خیلی هم استفاده میکنم ولی جدیدا باید حتما کنارش باشم هی میخواد بیاد بیرون
روروئک نگرفتم تحقیقی که کردم خوب نبوده بازم دیدم خیلی ها استفاده کردن ومیکنن موردی نداشتن
روروئک بیشتر سرگرم میکنه
روروئک خوبه
رورئک ک عصای دست منه
دکتر پسر من که گفت روروعک اصلا رد شده برای ستون فقرات و پا اصلا خوب نیست منم نگرفتم البته همه دکترا همینو میگن
دوتاش عالیه
منم نگرفتم هنوز نمیدونم کدومو بخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.