سلام دوستان تاپ ریلکسی واسه بچه ۵ماهه خوبه بخرم؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

عالیه پسر من از ی ماهگی فقط رو این میخابه

من که از اول سه ماهگی خریدم راضی بودم

عالیه دختر اولم از یکسالگی براش خریدم تا الان ک نزدیک ۳سالشه استفاده میکنه
دختر کوچیکمم کار داشته باشم،میذارمش داخلش کارامو می‌کنم

من از یه ماهگی میزارم عالیه

عالیههههه به شدت کاربردیه من که طی روز که خواباش کوتاهه نیم ساعتس همش تو این میخوابونم

اره باحاله کاربردیه فقط خیلی شیب داره وسطش چجوری باید تنظیم کرد بچه کمرش درد میگیره من ی بالشت میزارم تو اون گودی بعد بچرو داخلش میزارم صاف تر میشه

من تازه کادو گرفتم جالبه ولی پسر من زیاد داخلش نمی‌مونه چند روزه ،هنوز خیلی عادت نکرده

عالیه واقعا

آره من خریدم وسیله سرگرم کننده و خوبیه

منکه خریدم عالی بود همش بچمو تو خودش لالیی میکنم بخابه

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 مامان نیکان💙 ۶ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۷ ماهگی