۵ پاسخ

سلام خانماچندتااسم دخترقرآنی وقشنگ پیشنهادمیدین

یکی دستشه یکی پاش😅

منمممم
قدش بلنده دیگه مامانی😍 گاهی هم سرشونو میچر خونن هم با پا میزنن دو نقطه فشار وارد میشه

اره ازمنم اینجوریه بعضی وقتا ب مامانم میگم انگار بچه ام تا میتونسته پاهاشو باز کرده داره ژیمناستیک بازی میکنه🤣

منم همینجوری ام
فکر کنم دراز نشست میره😁🥰

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته بیست‌وهشتم بارداری