سلام خانماچندتااسم دخترقرآنی وقشنگ پیشنهادمیدین
یکی دستشه یکی پاش😅
منمممم
قدش بلنده دیگه مامانی😍 گاهی هم سرشونو میچر خونن هم با پا میزنن دو نقطه فشار وارد میشه
اره ازمنم اینجوریه بعضی وقتا ب مامانم میگم انگار بچه ام تا میتونسته پاهاشو باز کرده داره ژیمناستیک بازی میکنه🤣
منم همینجوری ام
فکر کنم دراز نشست میره😁🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.