۵ پاسخ

نیروگاه نزدن
دیشب دکل برق زدن که در عرض نیم ساعت برای تهران و دوساعتم برای کرج طول کشید درست کردن خداروشکر

ن نزدن. نقطه ای بود بخودتون استرس ندین

درست کردن ولی برای ما قطع نبود

حروم زاده کار خودشو کرد

دیشب هم برا کرج رو زدن هم تهران همون دیشب درست کردن

سوال های مرتبط