ناهار دختری خیلی هم ساده دیر شد😂
#پوشک
#بچه
#غذا

تصویر
۷ پاسخ

نوش جونش بچه ها خ دوستدارن
من بیشتر وعده شام یا میانوعده بهش میدم

دختر منم ماکارانی خورد

نوش جونش پسر منک خابه

دختر منم ناهار سیب زمینی سرخ کرده می خوره کلا از کته و برنج قهره فعلا مامانم میگه فایده ای نداره سیب زمینی سرخ کرده آب پز باید بهش بدی میگم خب آب‌پز دوست نداره عق می زنهههه🤦‍♀️

چند تا میخورد بنظرت ۱۲ تا براش کافیه یدفعه دخترم ۱۲ تا فقط خورد اخه دخترمم بد غذاس الان خوابه ناهار نخورده

مثل دختر من کم غذاست
نوش جونش

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی