۲ پاسخ

فک کنم اره در حد آشنایی با غذاست دیگ تا یکسالگی اولویت با شیر

من از ۴ ماهگی کمکی و شروع کردم روزی دوعده میدم بهش یه صبونه میدم فرنی یه ساعت ۶یا۷ هم مثلا پوره زرده تخم مرغ یا سیب زمینی چیزی میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان اَبرا خانوم مامان اَبرا خانوم ۱ سالگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی