۴ پاسخ

اره.ولی بیشتر از دو سه روز باشه کپک میزنه روش

بزار تو پارچه نخی بعد بزار تو نایلون درش رو ببند ولی مواظب باش کپک نزنه

اره میشه بذار

بله بزار تو نایلون درش رو ببند ببر

سوال های مرتبط

مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۱۷ ماهگی