بارداری
فرزند پروری

تصویر
۱۶ پاسخ

من حس میکنم شبیه همسرمه

من از روی عکس های سونو ، تمام حسم میگه شبیه همسرم میشه🙂🫀

موفرفری با چشمای گنده عسلی و پوست سفید🫠

شوهرم میگه حس میکنم ب تو بره ینی ب من
منم میگم حس میکنم ب شوهرم بره 😁
ولی خدا کنه خدا شبیه شوهرم بشه حداقل چشاش

کپ باباش 😊😊

من دعا میکنم شبیه دختراولم بشه

شبیه منه ولی قد و قواره و اخلاق همسرم

خانومایی باردارین و نینی تون دختره فک کنین قراره شوهرتونو ب دنیا بیارین دوباره😑😂دختر خیلی شبیه پدرش میشه

من دوست داشتم برم سنو 3بعدی ولی میگن ضرر داره

من حس میکنم شبیه پسرم

اره من تصورشو دارم

سونو ۴ بعدی دوبار عکسشو دیدم من

دوست دارم شبیه شوهرم بشه😅🩷🩵

منم ندارم

من یه بار خواب دیدم تپل سفید مو مشکی هستش دیگ نمیدونم چطوری میشه

من حس میکنم شبیه شوهرمه🥹 ولی انشالله برا سونو وزن برم میگم ۳ بعدی هم بگیره

سوال های مرتبط