۴ پاسخ

۴۰ دقیقه

45 دقیقه من میذارم

40 الی 45

من تایم نمیگیرم شعله پخش کن میزارم زیرش خیلی کم‌میکنم واسه زیرش ک بپزه رویی هم ک برق زده اس میپزه هرازگاهی از شیشه بالای درش دید داره متوجه میشم وقتی پخت برمیدارم خلال میزنم اگه ببینم یکم وسطش شله شعله گاز خاموش میکنم ولی درش ک وصل برقه میزارم بعد چنددقیقه دوباره چک میکنم از برق میکشم سرجمع فکرکنم نیم ساعت یاچهل دقیقه بس باشه

سوال های مرتبط