۴۰ دقیقه
45 دقیقه من میذارم
40 الی 45
من تایم نمیگیرم شعله پخش کن میزارم زیرش خیلی کممیکنم واسه زیرش ک بپزه رویی هم ک برق زده اس میپزه هرازگاهی از شیشه بالای درش دید داره متوجه میشم وقتی پخت برمیدارم خلال میزنم اگه ببینم یکم وسطش شله شعله گاز خاموش میکنم ولی درش ک وصل برقه میزارم بعد چنددقیقه دوباره چک میکنم از برق میکشم سرجمع فکرکنم نیم ساعت یاچهل دقیقه بس باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.