۶ پاسخ

خوب نشدم بعد گف سه روز مفنامیک اسید و ترانزهگزامیک اسید هر هشت ساعت بخورید دیگه باید قطع بشه اگر نشد برم معاینه بشم که خداروشکر اینا رو خوردم خوب شدم

بار اول گف آزیترومایسین ۵۰۰ بخور شش روز روزی ی دونه

به دکترت بگو بهت دارو بده منم فک میکردم طبیعی هست یکی میگف تا سه ماه هم طبیعیه ۷۵ روز لکه بینی داشتم به دکترم گفتم گف طبیعی نیست و بهم دارو داد

منم دارم هنوز

بله طبیعی هستش ترشحات رحم و باید کاملا دفع بشه

منم دارم‌برای من ترشح اندازه تخم مرغ میاد زرد قرمز

سوال های مرتبط