من میخورم
بله من بارها خوردم
آره میتونی بخوری زیاد نه البته من از دکتر سوال کردم
مجاز نیست. ولی اگه خیلی سردرد داشتی و مجبور شدی بخوری تا ۲ سه ساعت شیر نده. دکتر اینو گفت
شیاف دیکلوفناک بی ضرره . اکه اثر میکنه استفاده کن
الان داشتم ب سردرد فک میکردم و سردردم و مث تو شیرهم میدم
تاجایی ک میدونم پروفن ژلوفن استامینوفن میشع خورد ولی نوافن نه
اگه خیلی اذیتی بخور فعلا شیرنده
منم مبخورم میگرن دارم فقط نوافن یه کم ارومم میکنه
من میخورم😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.