۷ پاسخ

من میخورم

بله من بارها خوردم

آره میتونی بخوری زیاد نه البته من از دکتر سوال کردم

مجاز نیست. ولی اگه خیلی سردرد داشتی و مجبور شدی بخوری تا ۲ سه ساعت شیر نده. دکتر اینو گفت
شیاف دیکلوفناک بی ضرره . اکه اثر میکنه استفاده کن

الان داشتم ب سردرد فک میکردم و سردردم و مث تو شیرهم میدم
تاجایی ک میدونم پروفن ژلوفن استامینوفن میشع خورد ولی نوافن نه
اگه خیلی اذیتی بخور فعلا شیرنده

منم مبخورم میگرن دارم فقط نوافن یه کم ارومم میکنه

من میخورم😕

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️ مامان نورا❤️ ۲ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی