اگر ۱۰ سال از قبلی گذشته باشه باید بزنید
برا من نشده ۱۰ سال گفت دو سال دیگه بیا بزن
منم نزدم😩
اتفاقا بهترین کارو کردن زدن از عفونت گرفتن که خوبه اتفاقا دکتر من 28هفته گفت اگه نزدی بزن منم چهارسال قبل موقع بارداری اولم زده بودم.
من ۱۳سال پیش زدم اما نمیزنم هیچ اطمینانی دیگه به واکسنا ندارم خصوصا که باردارم هنوزم بابت زدن سه دوز واکسن کرونا از مودم متنفرم
یبار دبیرستان زدم یبار برا عقدم توازمایشا زدن هر ده سال باید بزنی
کار خوبی کردن ☺️ برای سلامتی نی نیت ضروریه
اگه ۱۰سال گذشته باشه باید بزنی نگذشته بود؟
سلام شما واسه فومن هستین کجا میخواین زایمان کنید
🫠🫠🫠من از ترس همینا بهداشت نمیرم هرکی رفته بهش استرس دادن🤣به من دکتر درمورد کزاز چیزی نگفته خودم بپرسم؟
ععع ده سال گذشته بود؟ من نه سال خورده ای گفت برو دقیق حساب کن اگه ده سال بود بیا بزنم برات نمیدونم بزنم یا ن
من هنوز نزدم حوصلم نمیگیره برم بزنم
ب زور ینی دستو پاتو بستن😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.