دیروز دخترعمو پدر شوهر خدابیامرزم میگه مبارکه بعد میگه هروقت جاریت حاکله میشد من قبلش خواب پدرشوهرت یا عمو رو میدیدم ولی ایندفعه رو ندیدم بعد من گفتم اتفاقا دخترعموی شوهرم گف خواب دیده ک عمو اومده بخابش گفته اومدم ک نرم دیگ بعد اینا فک کردن جاریم حاملس پرسیدن بعد چن وقت متوجه شدیم ک من حاملم بعد دخترعمو پدرشوهرم میگه اگه اونطوریه بچت پسره بعد منم میگم چه ربطی داره میگه ن بچت پسره باید اسم پدرشوهرتو بذاری رو بچت منم میگم ن من دوست ندارم اسم بچم و اسم مرده رو بذارم پدرشوهرم برام خیلی عزیزه ها نمیگم بدم میاد ازش ولی اسم بچم اسم مرده رو بداری میگه دوست ندارم و دوست دارم اسم ایرانی باشه
اسم بچمو خودم بذارم ن اینکه اسم یکی دیگ رو بردارم یا اینکه بگن باید اینو بذاری
ول کن بابا تو این ۹ ماه کلی حرف جور واجور قراره بشنوی. خیلی دوس دارن جاریت اسم پدرشوهرتو بذاره رو بچش
به اونا چه مربوطه تازه اونم دخترعموی پدرشوووهررت
درستشم همینه اسمی که دوست داری بزار یعنی چی که اسم کسی دیگه رو بزاری
جانم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.