۱۰ پاسخ

کم کم باید نمک بدی دیگه ،رب هم باید بریزی عزیزم

اره بابا سخت نگیر بده

نه به شرطی ک غذا های خودتونم خیلی شور و پر ادویه نباشه در حد نرمال و معمولی

من خیلی وقته غذای سفره میدم همه چی

بله شروع کردم غدا سفره
رب میزنم
نمک و ادویه کم
ولی صبحونه جدا میپزم
و اینکه اگه نهارحس کنم بدردش نمیخوره ی چیز مقوی میپزم

نه در حد معمول نمک اشکال نداره

من ک به دخترم میدم فلفل غذای چرپ تند اینا درست نمیکنم خدارو شکر مشکلی پیش نیومده تازه بچه ها دوست دارن غذا سفر

همه چی بده بجز عسل خوراکیای خیلی حساسیت زا

عیب نداره بابا سخت نگیر بده بهش من از چند ماهه میدم بهش از غذای خودمون هرچی باشه

نه عیبی نداره به شرطی که معمولی باشه دیگع خیلی نمک نداشته باشه اخه بعضیا یکم شور میخورن

سوال های مرتبط