۲ پاسخ

یه قاشق چایخوری آرد برنج و با یه لیوان آب بزار رو حرارت تا به غلظت برسه

ارد برنج
شیر یا اب
میزاری رو شعله یکم غلیظ شد تمومه
چیزی اضافه نمیکنیم برای طعمش یکم شیر خودتو یا شیر خشک وقتی شعله رو‌خاموش کرذی اضاف کن

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان لیام کوچلو مامان لیام کوچلو ۱۵ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی