اره تا حالا چندبار دخترم زده بخاطر ویروس اسهال استفراق و تب🥺
بله من زدم چندباری برا دخترم پزشک تجویز کرد
میزنن ولی نزن خدایی نکرده بد نزنن من میترسم
بعد یکسال دیگ میتونی
من پسرم نه ماهش بود ویروس اسهال استفراق گرفت برای استفراقش امپول زد
آره میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.