۲ پاسخ

نه من بردم هیچ کار و حرف خاصی نداشتن .. نبرش تا واکسن دوماهگی

واسه قدو وزن هست ببر ببین رشد خوبی داره یا نه 30روز شدم میشه ببری

سوال های مرتبط