۸ پاسخ

باید ببری ثبت نامش کنن
شنوایی سنجی
آزمایش تروئید مرحله اول و دوم
ما اینارو انجام دادیم طی ی ماه

کل بارداری خودتون میخواستید نرید
حالا بچه رو میخاید نبرید
مشکلتون با بهداشت چیه؟😂

باید ببری ۱۵ روزگی قطره بهت میدن بهش بدی

اینجا به ما زنگ میزنن خودشون میگن بیارین

باید ببری برا وزن قد غربالگریش

من ک‌نبردم

۳ روزگی بردم انجام دادن

باید ببری ثبت نامشو انجام بدن.

سوال های مرتبط

مامان دُردونه جون مامان دُردونه جون ۲ ماهگی