واقعا خیلی سخته. اکثرا صبونه نمبخورم چون درواقع نمیشه چیزی بخورم. یه مرباس که اونم بدم میاد 😭منم میلغزم گاهی. باحسرت نگامیکنم ب هرکی دوغ و... میخوره🥹
من که شیرخشک میدم چون رژیمش سخته 🥲
وای چقدر سخته
مثل من تسلیم شو و شیر خشک بده
خیلی رژیم سختی داره
من با وجود رعایت کردن اما بازم تو مدفوع پسرم خون هست
هی خواهر همدردیم خیلی سخته
راستی یه سوال پیاز تو غذات میزنی چون آلژری داره بچت میپرسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.