۴ پاسخ

دخترمن ۲۱ دی هست ولی یکی دوهفته بعدش گرفتم چون مهمونام میخاستم همشون بتونن بیان

پسرمنم ۱۴تولدشه

چه جالب تولد پسر منک ۱۴ هست منم این سوالو پرسیدم که ۱۲ نمیشه ۱۳ هم که همه گردشن خسته میشن ۱۴ هم کیک پیدا نمیشه موندم چیکار کنم

نه چرا بد بشه فردا تولد ثمینه اخر ماه میخوایم بگیریم پارسالم عزادار بودیم خرداد گرفتم

سوال های مرتبط