۵ پاسخ

سیب زمینی رو با شیر بپز بعد از پخت و اینکه له کردی کره هم بزن عالیه

من روغن زیتون یکم زردچوبه میکسر میریزم غلیظ میشه خودمم دوست دارم زیاد درست میکنم باهم میخوریم😄

سیب زمینی و کره و یکم نمک

با فرنی.

من کره و یکمم آب میزنم

سوال های مرتبط

مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی