۷ پاسخ

پسرمنم وای نمیستادسرشوبیرون ازدستگاه گذاشتیم

برامنم همین بود پدرم دراومد تا تایمش تموم شد من میخابوندم کامل بعد چشم بند میزدم میذاشتم سخته ولی باید مدارا کرد چون همین دستگاه فقط میاره پایین بعدشم ختنه برامن ۱۵ بود با دستگاه اومد رو ۷ و ۱۰ متغیر بود ک ختنه کردم کامل خوب شد

دیگه سنش مال دستگاه نیس، ۱۴ برای سن باللی ۱۲ روزخطرناک نیس

گاهی اوقات متناسب با سن میگن زردی بالا نیست.ولی حواست باشه حتما بهش شیر هر دو ساعت بدی که اب بدنش کم نشه
و البته تو این سن زردی داره میگن‌زردی شیر مادر بهت نگفتن؟

سعی کن بخوابونیش بعدا چشم بند اینارو بزاری متوجه نشه

زردی مگه چنده گلم

زردیش چنده عزیزمم

سوال های مرتبط