دستگاه اجاره کن بیار خونه
ازدخترمن ۱۸نیم بود۲۴ساعت تودستگاه بودشد۱۰بعدبردمش پیش متخصص گفت شماهرکاری بکنی فایده نداره من همه راه هاروامتحان کرده بودم گفتش خودش تا۴۰الی۵۰روزگی ازبدنش خارج میشه وهمون هم شدبعداز۴۰روزگیش دیگه زردی نداشت
دختر من تا چهل روزگی زردی داشت هرکاری میکردیم پایین نمیومد تا دکتر بهش ی قرص داد تو اب حل میکردم میدادم تا ۶ روز بعدش خوب شد
اگه تهرانی ببرش پیش دکتر ریاضی بستری نکن بچه رو
از کی معلوم شد زردیش؟انشالله که زود میاد بغلت عزیزم
فقط قطره شیر خشت بگیر من همه ی این راهها و رفتم با قطره خوب شد شد خداروشکر
نرمال ۷ هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.