من دخترم ۵ روزگی ۱۷ بود بعد ۷ روزگی شد ۱۴ دکتر قطره بیلی استپ داد با قرص ۱۲ روزگی زردی شد ۷ دستگاه هم نرفت .
شیرم تند تند بهش میدم.
بچه من ۱۱ بود گفت نیاز به بستری نیست دستگاه ببر خونه چند ساعت بزار توش
بستگی داره بچه من تو دو روز از ۱۶ و نیم شد ۸ و نیم
ولی یه نوزاد دیگه که یه روز قبل ما با زردی ۱۳ بستری بود بعد ۳ روز تازه شد ۹ و نیم
احتمالا سه روز بستگی به دستگاهم داره
من دو روز گذاشتم شد ۷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.