زردی رو۱۴ چندروز بلید دستگاه بمونه؟

۵ پاسخ

من دخترم ۵ روزگی ۱۷ بود بعد ۷ روزگی شد ۱۴ دکتر قطره بیلی استپ داد با قرص ۱۲ روزگی زردی شد ۷ دستگاه هم نرفت .
شیرم تند تند بهش میدم.

بچه من ۱۱ بود گفت نیاز به بستری نیست دستگاه ببر خونه چند ساعت بزار توش

بستگی داره بچه من تو دو روز از ۱۶ و نیم شد ۸ و نیم
ولی یه نوزاد دیگه که یه روز قبل ما با زردی ۱۳ بستری بود بعد ۳ روز تازه شد ۹ و نیم

احتمالا سه روز بستگی به دستگاهم داره

من دو روز گذاشتم شد ۷

سوال های مرتبط