۸ پاسخ

۲ شب ۳ روز

من زیاد زرد نیس چشماش یکمی وصورتش تمامه بدنش عادیه

زردی پسرم۱۶ونیم بود دوروز بستری بود به روز هم تو خانه زیر مهتابی تا اومد ۹ دکتر گفت دیگه مهتابی لازم نیست
عناب گذاشتم تو آب جوشیده صاف کردم یکم دام به بچه بقیش خودم خوردم پاهاشو هر بار با عرق شاطره میشورم
خدا رو شکر فعلا خوبه

سه روز تودستگاه بود

من ۳روز گذاشتم و خودم مدام عرق ‌کاسنی ترنجبین خوردم وبچرو بعد تعویض با اب گرم و عرق کاسنی شستم و قطره ک دکتر داد بهش دادم اومد پایین فقط یکم صورتش زرد بود ک اونم دکتر گفت زیادتر شیرش بده دفع بش

چند باشه مهمه بچه ی من ۱۳ بود دوروز بود داخل دستگاهی که آوردیم خونه

من بچم ت دستگاه نزاشتم با داروهای محلی و روش سنتی یهفته درمونش کردم

۲ روز

سوال های مرتبط