والا مال بچه من ۴ روز طول کشید چون هرموقع نق میزد درش میاوردیم میگفتیم اذیت میشه کلا قرار بود دوروز بمونه اون تو ک شد ۴ روز از ۱۴ اومد رو ۱۰
دگ گف اوکیه
۲۰ بود بستری شد یشب. چن روز بعد بریم چک شه ۱۵ بود دوشب دستگاه دادن داخل خونه
برا من هنو زردیش خوب نشده رو 13 هست دکتر بهش قرص ریخت تو شربت به نظرم همین قرص بده بهتره دستگاه پایین میاره ذوباره بالا میره
پسرم زردیش ۱۶.۵ بود دو روز تو دستگاه بود شد ۱۰ و سفید شده بود ولی بعد از دو روز دوباره زرد شد هم شیر خودمو ميخورد هم شیرخشک میدادم چون پسر اولم هم تا دوماه طول کشید دیگه دکتر نبردم و بعد ۴۰ روزگی برطرف شد
برای بعضی بچه ها دیر خوب میشه نگران نباش
۲ روز خیلی سخته برا خود مادر بستری شدن بچه من سزارین بودم یعنی مردم زنده شدم تو اون ۲ روز
من پسرم زردیش اومد روی ۱۷
و الان حدود یه هفته ست که کامل برطرف شده
حتی از داخل چشماشم رفته
تک تک کارایی که میگم رو همزمان بکن
_اول اینکه حتما قطره زردی(بیلی استاپ_یا بیلی ناستر) رو بر اساس تجویز پزشک(چون توی دوز های مختلف زردی تعداد قطره های متفاوت تجویز میشه)مصرف کنید…
_جاشو گرم کنید تا خوب بخوابه و بذارید زیر نور آبی حدود چهار پنج ساعت(لخت لخت بشه فقط روی چشماش چشم بند بذارید و پوشک کنیدش) هر روز تا حدود سه چهار روز (خودتون متوجه سفید شدن به مرورش میشید)
من خودم دو روز ۶ ساعت و یه روز ۴ ساعت گذاشتم
_اصلی ترین عاملی که تاثیر گذاشت شیر دادن بود
من شیرم کافی نبود از شیر خشک به عنوان کمکی استفاده کردم هر روز دو وعده ۴۰ سی سی بهش دادم تند تند ادرار و مدفوع کرد و برطرف شد…
۳۰ ساعت بستری شد بیمارستان . دستگاهش فرق داشت ازین خونگیا نبود
من کپسول دادم س روزه خوبشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.