الان زردی پسرم شده ۸
دکتر بیاد نگاش کنه مرخصش میکنه؟؟؟

۶ پاسخ

انشاالله ک مرخص ولی ۲ روز درمیون آزمایش بده بالا نره مال من روز ۳ ام زردی شدید گرفت ۲۲ شده بود ۲ روز بستری شد بعدم تا الان ۵ دفعه آزمایش دادم امروز شده ۸

دخترمن13بود5شدمرخص شد

انشالله گلم من دخترم ۱۸ بود دستگاه بردیم ۳ روز خونه شد زردیش ۹ اصلا دکتر گفت نیازی نیست که بستری بشه

اره

دخترمن۹بودبستری شد ۴/۵شدمرخصش کردن

قبلا چند بوده

سوال های مرتبط