انشاالله ک مرخص ولی ۲ روز درمیون آزمایش بده بالا نره مال من روز ۳ ام زردی شدید گرفت ۲۲ شده بود ۲ روز بستری شد بعدم تا الان ۵ دفعه آزمایش دادم امروز شده ۸
دخترمن13بود5شدمرخص شد
انشالله گلم من دخترم ۱۸ بود دستگاه بردیم ۳ روز خونه شد زردیش ۹ اصلا دکتر گفت نیازی نیست که بستری بشه
اره
دخترمن۹بودبستری شد ۴/۵شدمرخصش کردن
قبلا چند بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.