۶ پاسخ

تکمیلی در صورتی میده که ان تی و غربالگری اول ریسک بالاتر از نرمال زده باشه

عزیزم بستگی به تکمیلیت داره
باید از بیمه ت بپرسی
بعضی تکمیلی ها با دستور پزشک میدن
بعضیا مدارک میخوان

وقتی سلفری میدین دیگه نیاز نیست ازمایش انتی بدی همین سلفری خیلی کامل هست

من الان زنگ زدم پرسیدن ۱۰۴۰۰ گفتن به بیمه تعلق نمیگیره مگر در شرایط خاص که ۳بار سقط داشته باشی نیاز به ناشتا بودن نبست حدود دوهفته اینا جوابشم میاد من هفته بعدی میرم با سنو ان تی ازمایش بدم انشالله جوابش خوب باشه

عزیزم من ۲اسفند انجام دادم حدود ۹تومن شد ولی تعرفه ها تغییر کرده گویا امسال شده ۱۴تومن
بیمه ای نیست و آزاد هستش مگر اینکه بیمه تکمیلی داشته باشی

جواب آزمایش و سونو انتی رو میبری
ازت خون میگیرن
نیاز ب ناشتای هم نداره
فقط چیز شیرین همراهت باشه چون خون زیاد میگیرن شاید حالت بد شد
منک نزدیک بود بمیرم ، یچی شیرین خوردم خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان گیلاس مامان مامان گیلاس هفته بیست‌ویکم بارداری