دلم خورشت کنگر کشیده… تو هفته من ضرر نداره؟

۳ پاسخ

البته من تاحالا نخوردم😂پیام مشاور گهواره نوشته بود خیلی خوبه

نه خیلیم خوبه

نخوردم تا حالا مزه اش شبیه خورشت کرفس ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان الی جون مامان الی جون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی