۴ پاسخ

اِن اِن عالیه

من دستم اگزما شدید داشت کرم اوره ۱۰درصد ثمین زدم یه مدت خوب شد

دکتر اینو برای اگزما دخترم داده عالیه

تصویر

برای خودت یا بچه؟؟
برای بزرگسال اینارو میزنم:
پماد تریا اِن اِن
پماد مِگاکورت ( اینو به ان ان ترجیح میدم)
کرم ثمین ۱۰ درصد اوره ، اورسیرین رو اشتباه نخری، کرم اوره بخر. ۵درصد هم دیر اثر میکنه! مارک ثمین از همه ی برندها بهتره اون یکیا برای من اثر نکرد


ولی برای بچه نمیشه هر پمادی رو بزنی چون درصدش بالا هست و پوست بچه رو میسوزونه. مثلا ان ان رو میدونم با کرم های دیگه قاطی میکنن و به پوست بچه میزنن ک یکم ملایمتر باشه

سوال های مرتبط