عزیزم داره به شیشه عادت میکنه.
اگه خودت شیر داری. شیشه رو نده
بچه داره نسبت به قبل بزرگتر وهوشیارترمیشه و میخاد کم کم دیگه سینه رو نگیره،کمتربهش شیشه بده تاسینه رو ول نکنه
دخترمنم اینطوری میکنه پنج دیقه میخوره میزنه زیره گریه دیگه نمیگیره فک کنم شیر زیاد نمیاد لج میکنه و چون شیشه خورده کم کم سینه رو ول میکنه
شیرت مزش بد شده یا سینت بو گرفته سینتو بشور یکمم ازش بدوش بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.