اره میخاسام درست کنم
ولی طرز تهیه که درست میکنم اسمش کاستره خیلیم خدشمزه است
شیر.. ارد یه قاشق چای خوری.. نشاسته به مقدار که شیر استفاده کردین بریز و شکر
و گلاب و میتونی یه سیب رنده کنی بریزی خیلی خوشمزا میشه
بله،،یک لیوان شیر یک قاشق ارد برنج یکم گلاب و نبات هم میزنم میزارم رو گاز مداوم باید هم بزنی ک گلوله نشه آردا،،اماده شه روش چین میوفته
از اول با شیر درست میکردم من
اول نشاسته رو با آب سرد حل کن بعد شیر بریز و بذار رو حرارت غلیظ بشه ، دیگه هرچی میخوای بریز توش
من با شیر خشک درست میکنم همیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.