۴ پاسخ

اره میخاسام درست کنم
ولی طرز تهیه که درست میکنم اسمش کاستره خیلیم خدشمزه است
شیر.. ارد یه قاشق چای خوری.. نشاسته به مقدار که شیر استفاده کردین بریز و شکر
و گلاب و میتونی یه سیب رنده کنی بریزی خیلی خوشمزا میشه

بله،،یک لیوان شیر یک قاشق ارد برنج یکم گلاب و نبات هم میزنم میزارم رو گاز مداوم باید هم بزنی ک گلوله نشه آردا،،اماده شه روش چین میوفته

از اول با شیر درست میکردم من
اول نشاسته رو با آب سرد حل کن بعد شیر بریز و بذار رو حرارت غلیظ بشه ، دیگه هرچی میخوای بریز توش

من با شیر خشک درست میکنم همیشه

سوال های مرتبط