یکسالش بود جدا کردم و تا قبل از این اوضاع تو اتاق خودش بود ولی الان بخاطر این شرایط اومدیم شهرستان و همه ردیفی کنار همیم
بستگی به شخصیت بچه و مادر داره. من برای آسایش جفتمون از شش ماهگی جدا کردم.
۶ ماهگی
۷ ماهگی جدا کردم من خیلی راحت بود
من شنیدم یا باید ۶ ماهگی جدا کرد
یااگ جدا نکردین دیگه جدا نکنین تا ۲ سالگی
چون قبل ۲ سالگی بازه اضطراز جدایی هست
هنوز پیش خودم نمیتونم دخترم ۵ سالشه
قبلا وقتی بچه بودم خیلی استرس میگرفتم شبا کنار مادرم ک بودم اروم میگرفتم ومیخوابیدم دخترمم مثل خودمه
من ی سری جدا کردم اینم نصف شبی بلند میشد من نبودم گریه میکرد دیگ اوردمش پیش خودم میخوابه
من جدا کرده بودم به خاطر این شرایط دوباره برگشتیم کنارش🫠
۶ماهگی
من هنوز جدا نکردم تو این اوضاع هم نمیشه جدا کرد بخاطر جنگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.