۱۰ پاسخ

یکسالش بود جدا کردم و تا قبل از این اوضاع تو اتاق خودش بود ولی الان بخاطر این شرایط اومدیم شهرستان و همه ردیفی کنار همیم

بستگی به شخصیت بچه و مادر داره. من برای آسایش جفتمون از شش ماهگی جدا کردم.

۶ ماهگی

۷ ماهگی جدا کردم من خیلی راحت بود

من شنیدم یا باید ۶ ماهگی جدا کرد
یااگ جدا نکردین دیگه جدا نکنین تا ۲ سالگی
چون قبل ۲ سالگی بازه اضطراز جدایی هست

هنوز پیش خودم نمیتونم دخترم ۵ سالشه
قبلا وقتی بچه‌ بودم خیلی استرس میگرفتم شبا کنار مادرم ک‌ بودم اروم میگرفتم و‌میخوابیدم دخترمم مثل خودمه

من ی سری جدا کردم اینم نصف شبی بلند میشد من نبودم گریه میکرد دیگ اوردمش پیش خودم میخوابه

من جدا کرده بودم به خاطر این شرایط دوباره برگشتیم کنارش🫠

۶ماهگی

من هنوز جدا نکردم تو این اوضاع هم نمیشه جدا کرد بخاطر جنگ

سوال های مرتبط