۵ پاسخ

ببین دکترت گفته چی کار کنی . من سر بچه اولم با سرم شستشو و بتادین رقیق شده خودمو میشستم بعدشم پماد میزدم برای بخیه هام . ۱۰ روزی طول کشید بخیه های بیرونی افتاد بعدش بخیه های داخلی

وقتی میشینی یه چیزی دو طرف زیر باسنتن بذار که فسمت بخیه تو هوا بمونه
فشار روش نباشه
بهداشتشو رعایت کن و بذار هوا بخوره
مثل بخیه جاهای دیگه
تا چند روز دیگه خوب میشه

قرص اناهیل بخور
سروم شستشو بگیر همش بشور خشک‌کن با سشوار
پماد ترمیم کنندم میتونی بگیری از داروخونه
معمولا دکترت میده بهت بهش زنگ بزن بپرس

عزیزم مرتب خودتو با شامپو فیروز بشور و بعدش هم سرم شستشو بزن و بعد با سشوار خودتو کامل خشک

چیشد که زایمان کردی ؟

سوال های مرتبط