منم شنیدم میگن حتی یه روانشناس...حس پسر یا دختر بودن رو ازش میگیریم..بعدها جنسیت خودشو نمیشناسه..نمیتونه تشخیص بده دختر یا پسر.
عزیزم چون دوسالگی فهم بیشتری داره احساس از دست دادن اعضا بهش میده وقتی موهاش کوتاه شه خیلی ناز و خوشگله خدا نگهش داره برات اما بنظرم کوتاه کن تا بعد شکست تحمل نکنه بنظرم واسه تولد یکسالگیش موهاشو بزن و باهاشون از تقن یادگاریا درست کن
میگن خوب نیست از نظر روانشناسی
منم تا همین امروز کوتاه نکرده بودم و اصلانم نمیخاستم کوتاه کنم چون موی بلند بش میومد و اینکه فرفری و قشنگ بود ولی چون دیگ زیادی بزرگ شده بود و معلوم بود ک اذیته بردم کوتاه کردم اصلا واینمیستاد تو بغلم سر تاپام مویی شد 🥴🥴
منم دوست دارم خیلی گوگولیه
نه منم میبندم
دوس دارم تا دوسالگی کوتاه نکنم 😊
منم میبندم
نه بچس دیگه چی میشه مگه
چه بدی داره مگه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.