۱۱ پاسخ

خیلی خوبن منم اینو میدن

مولتى خيلى بد بو و چربه من ندادم ب دخترم اصلا نميخورد

منم مولتی و آهن پسرم دقیقا همینه

هر دو اش هم خوبه اما قیمت شان زیاد بلاه است منم به دخترم از اینا میدم شوهرم میاره نمیدانم ۲۸۰ یا ۳۰۰ مچم همینا

منم ازاینا میدم خوبن
من اهنش آبیه

خوبه عریزم ولی کاش مولتی رو عوض میکردی طعمش بده پسر من که بزور میخوره

اگه بچت رفلاکس داره مولتی رو عوض کن

اهن سیدرال خیلی خوبه هم بالا نمیارن و گوارش رو اذیت نمیکنه هم دندون رو سیاه نمیکنه

مولتی ویتامین چند گرفتی؟؟

آهنو نمیدونم ولی مولتی ویتامینش چون با طعم پرتقال هست برای بچه های رفلاکسی خوب نیست باعث‌میشه بالا بیارن

چند گرفتی عزیزم اینارو؟

سوال های مرتبط