۶ پاسخ

من روغن گاوی که میخوردم تو کاچی یا به عنوان صبحانه هم خودم اسهال میشدم هم بچه😀

ترنجبین بده یا یکی دو قطره شیره انگور رو با شصت سی سی اب جوشیده ولرم قاطی کن تو شیشه بده هم یبوستش خوب بشه هم بچه جون بگیره چاق بشه هیچ ضرری هم نداره من از روز تولد دادم عالی بوده من هر وقت شیرم کم بشه شیره انگور میدم

والا من همه چی میخورم

به بچت سنا گل بده

خاک شیر،روغن زیتون با سالاد،ترنجبین

والا من همه چی میخورم
یوبس شده بچت؟

سوال های مرتبط

مامان پسره قنده عسلم مامان پسره قنده عسلم ۱۷ ماهگی