یا خدا از الان
زوده چه خبره 😐
زوده الان
معده بچه رو بهممیریزی، چه عجله ای داری سه ماه زودتر میخای ب بچه غذا بدی، اینکارو نکن
از ۵ماه ونیم شروع کن به غذا دادن
خیلی رقیق باشه فقط میتونی خیلی کم سویق کودک بدی فشنگ مقوی باشه بچه جون بگیره تقویت بشه چاق بشه 😍
الله اکبر🤣
خیییلی زوده هزارتا مشکل پیش میاد😐
یکم زوده بزار روده هاش خوب تشکیل بشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.