دوستان آیا میش نودلیت خورد دلم خیلی کشیده ضرر ک‌نداره

۴ پاسخ

سعی کن زیاد نخوری چون ارزش غذایی خاصی نداره. در حد رفع هوس

سلام عزیزم نه عیبی نداره ولی به نظرمن زیاده رویی نکن

ن بخور بابا😅😅😅😅 منم از فروشگاه گرفتم منتظرم خونه باشم و بخورم. فقط سنگین هست دیگه کم بخور

نه بخور منم تا ۸ هفته هر روز خوردم الان بدم اومده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد