سعی کن زیاد نخوری چون ارزش غذایی خاصی نداره. در حد رفع هوس
سلام عزیزم نه عیبی نداره ولی به نظرمن زیاده رویی نکن
ن بخور بابا😅😅😅😅 منم از فروشگاه گرفتم منتظرم خونه باشم و بخورم. فقط سنگین هست دیگه کم بخور
نه بخور منم تا ۸ هفته هر روز خوردم الان بدم اومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.