سلاام میشه تو این هفته ها نودلیت خورد

۱۰ پاسخ

نخور عزیزم هیچ ارزش غذایی نداره اشغال ب تمام معناس

وای ن ب نظرم اصن نخور معلوم‌نیسته چی داخلشون

اگه هوس کردی بخور حالا انگار چقدر میخوای بخوری همچنین میگن وااااای نههههههه انگار دور از جون زهر میخوای بخوری من بارداری سومم دو تا قبلی و همینو هر چی هوس کردم خوردم چ مقوی چ غیر مقوی

ی چیزی بخور و به خودت و جنین ویتامین برسه پروتئین برسه

اره عزیزم بخور ولی سعی کن جای این چیزای که ارزش غذایی ندارن و معلوم نی چی داخلشه چیزای مقوی بخور
ولی میتونی بازم بخورم منعی نداره

نودل هیچ خاصیتی نداره
هیچی هااااا

سلام عزیزم رفتی سونو تشکیل قلب؟

معذرت میخوام شما حالت تهوع نداری؟

چرا نشه میشه

نهههه

سوال های مرتبط

مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم جوجو ممد مامان پسرم جوجو ممد هفته سی‌ام بارداری