۸ پاسخ

گلابی کلا خوبه عزیزم پر از خاصیت و فیبره

وا ما از اولش خوردیم میوه س دیگه

من از روز اول تا به امروز هر روز یکی خوردم

عالیه

من چهارماه اول روگلابی خوردم.خیلی واسه جنین خوبه

اره چرا نشه خیلیم خوبه

از روز اول بخور عزیزم یکی از خوراکی های مفید دوران بارداریه

گلابی خوبه که

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیسان وعلیار مامان علیسان وعلیار ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌ویکم بارداری