بچه ها ترویدم ۳.۶۷ آیا خطرناکه؟ تو ۱۱ هفته

۶ پاسخ

دکتر بهت قرص میده کنترل میشخ

برو دکتر باید بشه ۲.۵

برا غیر باردار۲.۶زیاده؟؟

تو ۳ماه اول باید۲/۵باشه یکم بالا س ن خیلی .

نه گلم چون زیاد نیست دکترت قرص بهت داده، با خوردن قرص هم کنترل. میشه

نه خطرناک چرا خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علیسان وعلیار مامان علیسان وعلیار ۷ ماهگی
مامان تون فرنگی مامان تون فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان آنیا  و آریا مامان آنیا و آریا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وششم بارداری