من از وقتی واکسنش زدم اینطور شده،،،،الان ۳ روزه پی پی نکرده
شیاف بخر از داروخونه.مقدار مصرفشم میگه
دخترمنم تا دوماهگی درگیر یبوست بود چندبارم شیرشو عوض کردیم تا سه روز پی پی نکنه یه شیاف گیلیسیرین یک گرمی بخر بزار براش تو چنددقیقع دسشویی میکنه و راحت میشه نفخ داره دقیقا مث دخترمن
عزیزم سوراخ معقدشو چرب کن باروغن زیتون
طبیعیه، من دکتر بردم طبیعی بود
بوق 🤣🤣
عزیزم نمیخاد هیچکاری کنی
شیرخودت میخوره یا شیرخشک؟
کلازیر یک سال دمنوش های گیاهی ممنوعه گیلیسیرین بزن دستت مقعدشو ماساژ بده یا با سورنگ 1سی سی بزن درجا پی پی میکنه
عزیزم روغن گلیسرین بخر با سرنگ کوچک یه کمی براش از عقب تزریق کن بعد ده دقیقه پی پی میکنه راحت میشه بچه از شر دلدرد خلاص میشه
شیر خشک میخوره؟در حد چند قطره اب جوشیده سرد شده بهش بده اگ رفلاکس نداره
اگر نمیترسی ی قاشق مربا خوری بهش کره اب کن بده بخوره
رازیانه داری بده درحد یبار هیچی نمیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.