بچه ها این قسمت که خط کشیدم دو طرفم درد میکنه طبیعیه ؟

تصویر
۵ پاسخ

اوفففف نگونگو

اره خیلی درد دارم من بارحمم

اره طبیعیه. رباط ها کشیده مبشن.. جا باز میشه برا رشد بیشتر جنین نگران نباش

اوضاع تو تهران چجوریه؟

اره گلم
لگنت میخواد جابازکنه

سوال های مرتبط