وای ندی بهش ،اصلا مناسب نیس
خيلي خيلي خيلي نامناسبه براي بچه،معده اشو نابود نكن
بهم شما خامای مهربون در خواست میدی مامان ها
اسیدیه ممکنه معدش اذیت بشه ، بعدم حساسیت داشته باشه لب و دهنش میسوزه و دونه میزنه
نده فعلا
جزو حساسیت زاهاس
اره زیر یکسال ممنوعه
کیوی اسیدییه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.