سلام خانما من میخوا به بچم کیوی بدم اشکال داره

۷ پاسخ

وای ندی بهش ،اصلا مناسب نیس

خيلي خيلي خيلي نامناسبه براي بچه،معده اشو نابود نكن

بهم شما خامای مهربون در خواست میدی مامان ها

اسیدیه ممکنه معدش اذیت بشه ، بعدم حساسیت داشته باشه لب و دهنش میسوزه و دونه میزنه

نده فعلا
جزو حساسیت زاهاس

اره زیر یکسال ممنوعه

کیوی اسیدییه

سوال های مرتبط

مامان مرساد ❤️ مامان مرساد ❤️ ۹ ماهگی