عزیزم عیبی نداره اگه زردی داشته روز ۱۴ امش هم قبولش میکنن ولی فردا شنبه برو حتما
ببر خیلی دیر نشده دختر عموی من ۱۸ روزگی رفت به زور قبولش کردن
ببرش فردا کپسفردا تعطیل
هیچی بگو بخاطر شرایط اصفهان نبودم
اشکالی ندارع هنوزم دیر نیست ببر حتما خیلی مهمه
الان ببر
الان ببر.برای تیروئیدش بردی؟
مگه تو بیمارستان بهت توضیح ندادن؟
سلام عزیزم الآنم میتونی ببری اشکال ندارد ولی بهترین زمانش ۳تا ۵روزگی ه
مگه بهت نگفته بودن !؟
اشکال نداره فردا ببرش حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.