#فرزندپروری#شیرخشک#پوشک#مایبیبی#

تصویر
۷ پاسخ

دیگه نده عزیزم
ما پارسال خونه برادرشوهرم‌نرفتیم امسال اولین سالی بود که بچم میرفت چیزی ندادن،وقتی اومدن خونمون وقتی رفتن پایین دست بچه پول دادن منم پایین نبودم تازه،منم هیچی ندادم،بعد همسرم گف چرا ندادی عیدی به بچه ها گفتم‌مگه به نیکان عیدی دادن؟گفت اره پایین بودیم دادن،منم گفتم باشه دفعه بعد ببینمشون میدم…
والا ماعم هرسال عیدی میدادیم سال اول واسه بچه اینجوری کردن منم مث خودشون

ما رسممونه همه عیدی میدن با برادر شوهرم اینا قطع رابطم من ،ولی میاد دخترمو میبینه امسالم عیدی پیراهن و گیره خریده بود ،خیلی چیز میز میخره براش

هیچی نگو که ی وقت بگوش برسه
فقط سال بعد جبران کن

من سال اول پسرم خیلی برام مهم بود که بهش عیدی بدن نه از نظر مبلغ کلا چون سال اولش بود، همسرم سال های سال به تمام خواهرا برادارا بچه هاشون بچه بچه هاشون عیدی میداد ولی هیچکس بهش عیدی نداد هیچکس
امسال میخواست عیدی بده اصلا نذاشتم

حالا شما میگی فامیل شوهر من خانواده شوهرم همین یه نوه دارن تا حالا بهش یه هزاری عیدی ندادن هیشکدوم اونوقت من قبلا برای خواهرزاده هام که هرچی عیدی میگرفتم برای یه برادرشوهر پنج ساله دارم برای اونم میگرفتم کوفتشون بشه همه ی خوبی های که بهشون کردم

گلایه کن ب گوشش برسه دیگه ام نده
بگو ب اندازه ده سالت دادم

سال دیگ جبران کن شماهم ندین ب اون بعضیا

سوال های مرتبط

مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی
مامان پسرطلایی مامان پسرطلایی ۱ سالگی
مامان پسرطلایی مامان پسرطلایی ۱ سالگی
مامان پسرطلایی مامان پسرطلایی ۱ سالگی
مامان 🌙ماهانم🌙 مامان 🌙ماهانم🌙 ۲ سالگی
مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی
مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی
مامان پسرطلایی مامان پسرطلایی ۱ سالگی
مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی